close
تبلیغات در تدبیربلاگ
تبادل بازدید
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 23
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 3
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 200
بازدید سال : 290
بازدید کلی : 290
اطلاعات شما
آی پی : 3.92.74.105
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : جمعه 4 مهر 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی 9 دلیل استفاده از وردپرس

دلایل استفاده از وردپرس WordPress این است که تا به این لحظه محبوب ترین پلتفرم انتشار مطالب در جهان است و دلایل زیادی وجود دارد که آن را برای وب سایت بعدی خود نیز باید در نظر بگیرید. 32% از وب سایت های جهان توسط وردپرس راه اندازی شده اند، تسلط وردپرس بر وب سایت ها نتیجه سازگاری آن است، و این واقعیت می تواند به عنوان backend وبلاگ های استاندارد، وب سایت های تجارت الکترونیک و حتی صفحات ایستا وب باشد.

وردپرس یکی از cms ها یا سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار در دنیای وب

وردپرس رایگان و منبع باز است و هر کسی می تواند آن را دانلود کرده و استفاده کند. این پلتفرم نیازهای ضروری برای وب سایتی که آرزویش را داشتید برآورده می کند-اما آیا وردپرس برای کارشما مناسب است؟ اگر میزبان سایت خود هستید، احتمالا برای شما مناسب باشد.

مدیریت وردپرس اصلا دشوار نیست، اما اگر چیزی اشتباه پیش رود، افراد تازه کار ممکن است دچار سردرگمی شوند. با این حال، کسانی که در حال حاضر با مدیریت سایت آشنایی خوبی دارند، عالی خواهد بود.

در اینجا 9 دلیل برای افراد با تجربه که وب سایت دارند وجود دارد که وردپرس باید موتور پروژه آنلاین بعدی شما باشد.

1- وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود

هر مشکلی با وردپرس داشته باشید، از شانس بالایی برخوردارید، به این علت که احتمالا شخص دیگری با همین مساله برخورد کرده است. در صورت نیاز به کمک، مکان های زیادیی وجود دارد که می توانید از آنها پشتیبانی بگیرید، از جمله انجمن های رسمی و سایت یاری رسان وردپرس، که پر از اطلاعات مفید است. همچنین تعداد زیادی وبلاگ، فیلم های آموزشی یوتیوب، و دیگر شرکت های پشتیبانی که شما را در سفر به دنیای پیرامون می توانند همراهی کنند وجود دارد.

بسیاری از وب هاست ها نیز دارای صفحات پشتیبانی وردپرس هستند، که نکات ویژه ای را درباره تعامل با بخش های مختلف وردپرس که با زیرساخت های میزبانی وب تعامل دارند را ارائه می دهند.

2-توانید یک میزبان وب را انتخاب کنید

همانطور که احتمالا تاکنون تصور کرده اید، وردپرس به شما امکان می دهد تا میزبان سایت خود باشید. این یک مزیت مهم برای کاربران حرفه ای است که محدودیت های WordPress.com را نمی خواهند، و این باعث محدودیت های شخصی سازی سایت می شود. انتخاب هاست شما به این معنی است که می توانید ارائه دهندگان و یا برنامه های هاستینگ را تغییر دهید، زیرا تقاضای ترافیک و ذخیره سازی در سایت شما را افزایش می یابد.

هاستینگ و میزبانی در وردپرس

برای شروع برنامه کاری خود بسیاری از میزبان های اصلی وب طرح های متناسب برای سایت های وردپرس ارائه می دهند. این برنامه ها معمولا دارای ویژگی هایی مانند به روزرسانی خودکار وردپرس و گاهی اوقات ویژگی های اضافی مانند بازاریابی از طریق ایمیل هستند. اگر می خواهید یک برنامه میزبانی وردپرس داشته باشید، مبلغی را برای خرید آن پرداخت می کنند.

ما Bluehost را برای وب سایت هایی که با استفاده از وردپرس ساخته شده اند، توصیه می کنیم. ما به این مورد در تحقیقات برای برنامه های میزبانی وردپرس رسیدیم، و در واقع توسط خود وردپرس توصیه می شود. A2 Hosting و HostGatorنیز گزینه های خوبی هستند.

3- کارآمد بودن و بهبود بخشیدن افزونه ها

جواهر در تاج وردپرس ثروتی است که بواسطه افزونه ها ارائه می دهد، که باعث افزایش کارایی سایت های کاربران می شود. اکثرا موقع نصب وردپرس افزونه anti-comment هم به همراه آن نصب می شود، درحالیکه می توانید ویژگی هایی مانند Jetpack را برای عملکرد وب سایت و آمارگیری اضافه کنید.

سایر موارد برگزیده شامل افزونه هایی برای ثبت نام کاربران (برای سایت هایی که می خواهند بازدیدکنندگانشان امکان عضویت در سایت را داشته باشند)، ecommerce (پشتیبانی تجارت الکترونیک) به منظور فروش اقلام به صورت آنلاین، VaultPress برای پشتیبان گیری خودکار، و Mailchimp برای افزودن فرم اشتراک خبرنامه به سایت. هزاران افزونه وردپرس رایگان و رایگان پایه، و همچنین افزونه هایی که برای استفاده از آنها باید به شرکت های توسعه دهنده آن مبلغی پرداخت کنید وجود دارد.

4- وردپرس برای سئو ساخته شده است

وردپرس برای بهینه سازی موتورهای جستجو طراحی شده است. با این حال افزونه ها می توانند شانس موتور جستجوی سایت شما را بیشتر کنند. Yoast یک انتخاب محبوب است که می تواند سئو پست جدید را تحلیل کند و به شما در بهبود کسب نتایج بهتر از Google و سایر موتورهای جستجو کمک کند. Yoast حتی یک راهنمای گسترده در وب سایت خود دارد، که سئو سایت وردپرس شما را بهبود می بخشد.

پلاگین های دیگری نیز وجود دارد که می توانید علاوه بر Yoast از آنها استفاده کنید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در وردپرس

5- تم قابل تغییر (قابل شخصی سازی)

به هنگام نصب وردپرس شما بدون هیچ طراحی خاصی فعالیت خود را در سایت شروع می کنید. در ابتدا فقط یک عنوان کوچک، یک نمونه پست وبلاگ، یک بخش نظرات، یک بخش بایگانی پست و چند قسمت دیگر را دارید.

اینجا جایی است که تم ها خود را نشان می دهند. تم ها راه حل هایی هستند که فقط با یک کلیک ظاهر سایت شما را به طور کامل تغییر می دهند. تم ها قابلیت تنظیم دارند، به این معنی که می توانید تمی که انتخاب کرده اید را شخصی سازی کنید تا ظاهر آن را از انبوهی از کاربرانی که دقیقا ازآن تم استفاده می کنند جدا کنید.

چندین تم رایگان وجود دارد و نصب جدید وردپرس با چندین انتخاب اساسی همراه است. وردپرس همچنین دارای یک فروشگاه خرید تم درست داخل CMS است، این در حالی است که طراحان وب متعددی خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند و تم هایی متناسب با کار شما طراحی می کنند.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله چرا به وب سایت نیاز داریم؟

6- وردپرس رایگان است

وردپرس گزینه های پشتیبانی، قابلیت شخصی سازی و ابزارهای وب سایت را از طریق افزونه ها ارائه می دهد. این سیستم باورنکردنی است، و بستر اصلی بواسطه دو روش بسیارمهم 100% رایگان است.

در ابتدا فراموش نکنیم که وردپرس نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند کدهای منبع خود را ببینید. در حقیقت، هر کس دانش و توانایی داشته باشد می تواند در صورت تمایل نیز آن را اصلاح کند و کد منبع را ویرایش کند. واقعیت این است که هر کسی می تواند نقص ها را بخواند و کشف کند، به ایمن سازی وردپرس کمک کند و این پلتفرم را برای اضافه کردن ویژگی های جدید ترغیب کند.

مهم تر از همه، وردپرس برای شما هیچ هزینه ای ندارد و هزینه نصب اولیه یا ماهانه برای این سیستم عامل لازم نیست. شما فقط آن را دانلود می کنید و از آن استفاده می کنید.

7- اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند.

اکثر میزبان وب (مانند Bluehost و HostGator) نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند و شروع به کار با سایت جدید بسیار ساده است. شما هنوزنیاز به صرف زمان دارید تا تم و افزونه های خود را بهبود بخشید، اما اجرا و راه اندازی آن نسبتا سریع و آسان است.

شما می توانید نصب هایی با یک کلیک در اکثر وب هاست ها برای وردپرس پیدا کنید که ارائه دهندگان تخصصی VPS هستند، مانند Digital Ocean. با این حال، قبل از ثبت نام، اطمینان حاصل کنید که نصب یک کلیک وردپرس در دسترس است. در غیر این صورت شما در آماده سازی استک LAMP و همچنین راه اندازی پایگاه داده های MySQL گیر خواهید کرد.

8- چندین کاربر می تواند به یک وب سایت کمک کند

اگر می خواهید چندین کاربر یک وب سایت را بروزرسانی کنند، اضافه کردن کاربران جدید به راحتی آب خوردن خواهد بود. شما فقط CMSوردپرس را باز کرده، به بخش Users رفته و کاربر جدیدی را اضافه می کنید. سپس این افراد نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت می کنند، که مدیران می توانند در صورت لزوم آنها را تعلیق یا حذف کنند. همچنین می توانید نقش های خاصی از قبیل مشارکت کننده، نویسنده ، ویرایشگر یا مدیر را به کاربران اختصاص دهید.

برای بیشتر افراد، مشارکت کننده بهترین گزینه برای استفاده است. این گزینه اجازه می دهد تا دیگران پست های خود را ارائه دهند، اما آنها امکان حذف و انتشار پستی را ندارند. این به معنای کار اضافی برای مدیر یا ویرایشگر است، اما بهتر از این است که به افرادی اجازه دهند که واقعا نیازی به این کار نیست.

9- بچه های باهوش از وردپرس استفاده می کنند

وردپرس صرفا برای افرادی که سعی در راه اندازی یک وب سایت fanfic(داستان های تخیلی) یا یک تجارت جانبی Etsy دارند نیست. وردپرس یک انتخاب محبوب برای سلبریتی هاست- ستاره های بزرگی از جمله کتی پری، اسنوپ داگ، و کریس براون سایت هایی با پلتفرم وردپرس دارند، اگرچه هیچ ستاره موسیقی سایتی با این پلتفرم ندارد، اسطوره شطرنج گری کاسپارو یکی از طرفداران وردپرس است.

کپی کردن از کار سوپر استارها دلیلی برای انتخاب وردپرس نیست، اما این نشان می دهد که حتی افراد با مخاطبان زیاد نیز از استفاده از آن خوشحال هستند.

معایب وردپرس

وردپرس یک پلتفرم فوق العاده ای است اما به هیچ وجه کامل نیست. در اینجا چند نکته جانبی منفی برای اجرای وردپرس وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

می تواند یک هدف بزرگ است

وردپرس یک پایگاه کاربری بزرگ دارد، که برای پشتیبانی، پیدا کردن افزونه های شخص ثالث و تم ها خیلی مهم است. این بدان معناست که وردپرس هدف بزرگی برای هکرها است. اگر هکری با یک آسیب پذیری ناشناخته ای روبرو شود، در این صورت سایت های زیادی در معرض حملات سایبری قرار می گیرند. به همین منظور وردپرس به روزرسانی منظمی دارد، و شما همیشه باید به روز باشید تا سایت شما از خطرات احتمالی به دور باشد.

هک کردن در وردپرس و میزان امنیت این cms در چه حدی است

شما همیشه باید بروزرسانی های لازم را انجام دهید، که این کار نیازمند صرف چند دقیقه از وقت شماست.

اصل بودن هزینه هایی به همراه خواهد داشت!

وردپرس یک پلتفرم رایگان است، و بسیاری از تم های از پیش ساخته شده در آن وجود دارد که می توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید، اما اگر بخواهید تم اصل بخرید باید هزینه ای در قبال این کار پرداخت کنید.

اگر مهارت کدنویسی دارید، ممکن است بتوانید این کار را خودتان انجام دهید-اما اگر اطلاعات کافی در مورد کدنویسی نداشته باشید، ممکن است نتیجه مطلوب خود را نگیرید.

افزونه ها نیاز به یک تعادل خوب دارند

افزونه های وردپرس بسیار مفید هستند، اما نصب بیش از اندازه افزونه ها می تواند برعملکرد وب سایت شما تاثیر بگذارد. آخرین چیزی که می خواهید این است که بازدیدکنندگان باید منتظر بارگذاری آخرین پست سایت شما باشند، چون پلاگین ها مدت زمان طولانی است که در پس زمینه کار می کنند. این مشکل غیرقابل عبور نیست، اما برای اضافه کردن پلاگین های مورد نظر، نیاز به آزمایش دارید و تصمیم می گیرید که کدام پلاگین نیاز به آزمایش ندارد.

گزینه های دیگری وجود دارد

اگر وردپرس برای شما مناسب به نظر نمی رسد، گزینه های دیگری نیز در دسترس است. به عنوان مثال، سازندگان وب ابزاری هستند که به شما امکان می دهند وب سایت خود را تنها با چند کلیک برای تغییر و ویرایش عناصر طراحی کنید. شما می توانید به راحتی از سازندگان وب سایت استفاده کنید، و به شما این امکان را می دهند طی چند ساعت وب سایتی طراحی و راه اندازی کنید.

چرا از وردپرس استفاده می کنیم: Roundup

مطمئنا، یک سری نقاط ضعف وجود دارد، اما در کل، وردپرس ابزاری عالی برای ایجاد وب سایت بعدی شما است. وردپرس یک ابزار فوق العاده مفید است، و بخش راه اندازی وب سایت را برای شما آسان می کند. قبل از نمایش وب سایت خود به جهان، کارهایی باید انجام دهید، اما برای کاربران پیشرفته نباید مشکلی ایجاد کند.

به طور خلاصه، به این دلایل ما عاشق WordPress هستیم:

  • وردپرس به طور گسترده پشتیبانی می شود
  • می توانید وب هاست خود را انتخاب کنید
  • افزونه ها باعث بهبود کارایی و عملکرد سایت شما می شوند
  • وردپرس برای سئو ساخته شده است
  • تم هایی با قابلیت شخصی سازی دارد
  • وردپرس رایگان است
  • اکثر وب هاست ها نصب هایی با یک کلیک را ارائه می دهند
  • چندین کاربر به طور همزمان می توانند به سایت شما کمک کنند
  • بچه های باهوش می توانند از آن استفاده کنند

باید به یاد داشته باشید که اگر نمی توانید با بروزرسانی های منظم سر و کار داشته باشید، نمی توانید مشکلات مربوط به عملکرد سایت را حل کنید، یا اگر توانایی (بودجه) برای طراحی وب سایت نداشته باشید، در این صورت گزینه های بهتری روی میز است که می توانید از آنها برای ساخت وب سایت شخصی خود استفاده کنید مانند Squarespace or Wix.

منبع: دلایل استفاده از وردپرس

شنبه چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و نه - 20:20 نویسنده : 36 بازدید نظرات(0)
اختصاصی چرا به وب سایت نیاز دارید؟

امروزه شما تقریبا برای هرکاری می توانید یک وب سایت داشته باشید-از کمپین های سرمایه گذاری جمعی گرفته تا صفحات طرفداران حیوانات خانگی. اما به دلایلی، بسیاری از مشاغل کوچک برای آنلاین شدن حتی در شرایطی که حدود 25 سال است که وب سایت ها در دسترس هستند خیلی آهسته عمل می کنند. اگر تا کنون به این موضوع فکر نکرده اید که چرا به وب سایت نیاز دارید؟ پیشنهاد می کنیم چند دقیقه زمان بگذارید و این مقاله را مطالعه فرمایید.

خوشبختانه، تعداد مشاغل کوچک با وب سایت های حرفه ای به طور پیوسته در حال افزایش است اما هنوز هزاران شغل به گذر زمان توجهی ندارند و از مزایای داشتن یک وب سایت کاری اطلاعی ندارند. چه چیزی سد راه آنها است؟ آیا به مشاوره وب نیاز دارند؟

در نظرسنجی ها، بسیاری از دارندگان مشاغل می گویند که مهارت، زمان و یا پول برای ساختن یک وب سایت تجاری را ندارند. اما تعداد شگفت انگیزی می گویند که تجارتشان نیازی به وب سایت و حتی شناخت روانشناسی رنگ در برندسازی را ندارد، یا به این دلیل که لازم نیست، یا به این دلیل که از دیگر شبکه های اجتماعی برای کمک به کسب و کارشان کمک می گیرند.چرا برای تجارت کوچکم به یک وب سایت نیاز دارم؟

به همین خاطر در این پست در مورد اینکه چرا تجارت کوچک شما باید وب سایت خود را داشته باشد صحبت می کنیم. اگر جز افرادی هستید که صاحب مشاغل کوچک است و هنوز خود را در حصاری محصور کرده اید، در ادامه نوشتیم که چرا به وب سایت نیاز دارید؟

چرا به وب سایت نیاز دارید؟

دلایل اصلی ما:

یک وب سایت حرفه ای انتظارات مشتری را برآورده می کند:

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشتریان شما انتظار دارند که بتوانند اطلاعات مربوط به شرکت شما را بصورت آنلاین پیدا کنند. در حقیقت، اکثر مصرف کنندگان اکنون حتی اگر بخواهند چیزی را از فروشگاه محلی خود خریداری کنند تحقیقاتی را بصورت آنلاین انجام می دهند.

چرا برای تجارت کوچکم به یک وب سایت نیاز دارم؟

اگر وب سایتی ندارید، پیامی با این مضمون ارسال می کنید که تجارت شما در دوره تاریکی گیر کرده است، یا علاقه ای به یافتن مشتریان جدید ندارید- و شاید اینها پیام هایی نیستند که احتمالا می خواهید ارسال کنید.

آنها به اطلاعات زیادی یا یک دایره المعارف پیچیده و چند صفحه ای در مورد شما نیاز ندارند. معمولا چند صفحه ساده درباره اطلاعات اساسی و متناسب با نیازهای آنها که پیدا کردنش راحت باشد، می تواند بیش از اندازه کافی باشد. و مهمتر از همه، این اطلاعات باید دقیق و به روز باشد، به این علت که وقتی اطلاعات قدیمی هنگام جستجو برای مردم نمایش داده می شود، موجب رنجش آنها می شود.

شما می توانید اطلاعات و برند خود را کنترل کنید:

نظرات کاربران فوق العادست، اما آیا نباید ایده ای درمورد اینکه چه اطلاعاتی در مورد شرکت شما به عموم ارائه و نمایش داده شود داشته باشید؟ داشتن وب سایت برای شرکت شما یک حضور رسمی در اینترنت حساب می شود پس بنابراین دیگر نیاز نیست دیگران برای شما و به جای شما صحبت کنند. و شما می توانید این وب سایت را با آرم، رنگ و فونت دلخواهتان به روشی که می خواهید طراحی کنید.

یک وب سایت مقرون به صرفه تر از تبلیغات سنتی است:

بسیاری از مشاغل کوچک به صفحات زرد اعتماد می کنند و اجازه می دهند تجارتشان در آن صفحات تبلیغ شود. آیا به نظرتان خرید آگهی از این صفحات به منزله دور ریختن بودجه نیست؟ هزینه های وب سایت هر ساله در حال کاهش است و دسترسی گسترده تری نیز وجود دارد.

به روزرسانی وب سایت آسانتر است:

اگر سال ها پیش سعی در راه اندازی یا طراحی سایت داشتید، این امکان وجود داشت که خاطرات بدی را از این تجربه داشته باشید. احتمالا هفته ها یا حتی ماه ها طول کشید تا یک توسعه دهنده آن را طراحی کند، و بعد از آن دیگر خودتان نمی توانستید تغییری در سایت بوجود بیاورید. موارد ساده مانند به روزرسانی ساعت فروشگاه امکان داشت ساعت ها طول بکشد، بنابراین اطلاعات شما منسوخ شده بود. و تغییر رنگ یا آپلود عکس؟؟؟ موفق باشید!

چرا برای تجارت کوچکم به یک وب سایت نیاز دارم؟

شما می توانید مشتریان موجود و بالقوه را پیدا کنید:

نه تنها همه این افراد قادر به دیدن وب سایت شما هستند بلکه از طریق آن می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. با استفاده از ایمیل، فرم های تماس، صفحه نظرات، و برنامه های گپ، می توانید با مشتریان در دیگر نقاط جهان صحبت کنید، در مورد محصولات و خدمات جدید بازخورد دریافت کنید، حتی کارهای سفارش یک کشتی که هزاران مایل دورتر است را انجام دهید. و ممکن است مردم با استفاده از موتورهای جستجو یا Google Map از سایت شما بازدید کنند.

وب سایت تجاری مانند یک زمین بازی است:

اگر چه بودجه و محدوده پروژه متفاوت است، اما هیچ تفاوتی بین 500 وب سایت برتر و یک فریلنسر که روی مبل خود در اتاق نشیمن کار می کند وجود ندارد. یک وب سایت تمیز و حرفه ای شبیه یک زمین بازی است و شما می توانید خودتان و شرکت تان را آنطوری که دوست دارید ارائه دهید. اگر شرکت شما قادر به تامین نیاز مشتری باشد، چرا آنها باید بدانند تیم شما 3 نفره است یا 300 نفره؟

آیا با این حال که در دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت می کنم، باز هم نیاز به وب سایت دارم؟

بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند داشتن یک پروفایل (پیج) شبکه های اجتماعی برای تجارتشان کافی است. شاید شما در حال حاضر یک صفحه فیسبوک داشته باشید و بررسی های خوبی در رسانه های اجتماعی داشته باشید.

اما برخی از مشکلات در مورد این استراتژی وجود دارد. اول اینکه، شما همیشه به شبکه های اجتماعی خود متکی خواهید بود. الگوریتم ها تغییر می کنند و چیزی که حداقل یک روز برای شما بازدهی داشت شاید هفته ها بازدید نداشته باشد.(همانطوری که خیلی از بیزینس هایی که به فیسبوک متکی بودند اخیرا به این موضوع رسیده اند). پس میبینید که به یک سایت نیاز دارید.

اگر شما وب سایتی داشته باشید، متعلق به شماست، و شما محتوا و پیام را کنترل می کنید. دلیل دیگری که باید کسب و کار خودتان را شروع کنید این است که مجبور نیستید از قوانین دیگران پیروی کنید-بنابراین چرا فقط آنچه را که یک پلتفرم شبکه اجتماعی به شما می گوید را باید انجام دهید؟

ترندها نیز تغییر می کنند

اگر امروز مشتریان شما در توئیتر هستند، ممکن است در اسنپ چت یا یک پلتفرم جدید دیگری نیز باشند که ما حتی در آینده اسم هایشان را نشنویم. از آنجاییکه مردم از یک برنامه به برنامه دیگر کوچ می کنند، سایت شما به عنوان یک لنگر عمل خواهد کرد. مهم نیست مشتریان شما چه پلتفرمی را ترجیح می دهند، آنها همیشه می توانند به سایت شما در یک مکان واحد دسترسی داشته باشند.

نتیجه گیری: هر مشاغلی به یک وب سایت نیاز دارد

داشتن یک سایت در دنیای امروزی ایده بسیار خوبی است. تقریبا تمام مشاغلی که مورد بررسی قرار گرفته اند قصد دارند تا پایان سال یک وب سایت داشته باشند. آیا شما هم خودتان را بخشی از این مجموعه می دانید؟

به نظرتان الان دیگر وقتش نرسیده وب سایت خود را داشته باشید؟

منبع: نیاز به وب سایت

چهارشنبه یکم مرداد هزار و سیصد و نود و نه - 19:34 نویسنده : 21 بازدید نظرات(0)
اختصاصی روانشناسی رنگ در برندسازی

روانشناسی رنگ در برندسازی و طراحی سایت و لوگو در تجارت مدرن یک آیتم اساسی و حیاتی است. 80% از اطلاعات تصویری لوگوها شامل رنگ می شود، باید به پیامی که لوگو شما به بیننده منتقل می کند دقت لازم را داشته باشید.

روانشناسی رنگ در برندسازی یکی از آیتم های مهم در تجارت مدرن است

یک اینفوگرافیک توسط تاورگیت طراحی شده است که آرم های 520 شرکت را تحلیل می کند. تاورگیت توضیح می دهد که هدف این شرکت ها از انتخاب رنگ های مختلف در لوگو شرکت هایشان چیست و این لوگوها با چه هدفی طراحی شده اند.

علاوه بر این، تصور می شود که همان رنگ بسته به صنعتی که در آن ظاهر می شود می تواند معانی مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ قرمز که در صنعت رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد، رنگی است که نظرها را به خودش جلب می کند و حتی تصور می شود که باعث تحریک گرسنگی می شود. از رنگ قرمز در صنعت هواپیمایی هم استفاده می شود اما به معنی صمیمیت و دلسوزی-چیزی که کیفیت اساسی هر هواپیمایی را نشان می دهد.

رنگ ها از نظر روانی در صنعت غذا هم تاثیر گذار هستند

در صنعت ارتباطات غالبا از رنگ آبی برای ترویج ارتباطات شفاف و وضوح ذهنی استفاده می شود. در صنعت داروسازی آبی نشان دهنده تندرستی است، همانطوری که اغلب با پاکیزگی و سلامتی همراه است. پس در انتخاب نام تجاری و رنگی که براساس آن انتخاب می کنید باید خیلی توجه داشته باشید.

رنگ آبی با سلامت عاطفی و ورانی همراه است

روانشناسی رنگ در برندسازی صنعت های مختلف چه مفهومی دارد؟

گفته می شود که 80% از اطلاعات تصویری که از لوگوها دریافت می کنیم مربوط به رنگ هایی است که در آن استفاده شده است و اینگونه تصور می شود که هر سایه می تواند یک پاسخ روانشناختی ایجاد کند که به نحوه درک ما از آن تاثیر بگذارد. با این تفاسیر، شرکت ها زمان، فکر و هزینه زیادی را برای انتخاب رنگ هایی که برند آنها را به بهترین شکل نشان دهد اختصاص می دهند چون از تاثیر روانشناسی رنگ در برندینگ آگاه هستند.

نمودار زیر برخی از شرکت های برتر در هر صنعت و رنگ هایی که در لوگو آنها استفاده شده است را نشان می دهد:

  • صنایع
  • رستوران ها
  • بانکداری
  • صنعت نوشیدنی
  • صنعت هواپیمایی
  • تجهیزات ارتباطی
  • خدمات رایانه ای
  • لوازم الکترونیکی مصرفی
  • پوشاک و لوازم جانبی
  • کارخانه ماشین و کامیون سازی
  • امواج رادیویی و تلویزیونی
  • مصرف کنندگان خدمات مالی
  • فروشگاه
  • تاسیسات الکتریکی
  • فرآوری مواد غذایی
  • تجهیزات سنگین
  • زیباسازی منازل
  • هتل ها و متل ها
  • نفت و گاز
  • خرده فروشی موادغذایی
  • داروسازی
  • انتشارات
  • (مستغلات (ملک و دارایی
  • نرم افزار و برنامه نویسی
  • مواد شیمیایی
  • خدمات ارتباطی
  • پیام رسانی

می توانیم ببینیم که بسیاری از صنایع به رنگ خاصی متکی هستند که، هم بر روی مصرف کننده و هم صاحبان صنایع نفوذ چشمگیری دارد، بنابراین روانشناسی رنگ در برندسازی اهمیت خود را نشان می دهد.

با ما همراه باشید تا ببینید رنگ ها به صورت ناخودآگاه چه چیزهایی را به شما می گویند:

روانشناسی رنگ ها

رستوران ها

توجه

به عنوان یک رنگ انرژی بخش، قرمز به راحتی چشم را به خودش جلب کرده و باعث تحریک گرسنگی (مانند مکدونالد) می شود.

تندرستی

رنگ سبز اغلب با سلامت و ترمیم (احیا) همراه است.

شیرینی

آبی، مخصوصا وقتی که با رنگ صورتی جفت می شود، غالبا برای تبلیغ محصولات قندی استفاده می شود.

قابل اعتماد بودن

به عنوان چیزی که معمولا مورد نیاز مصرف کنندگان است، رنگ آبی حس اعتماد را ایجاد می کند.

صمیمیت

سرویسی است که به خاطر خدمات خوبی که برای پرواز ارائه می دهد به خود افتخار می کند، رنگ قرمز حس مراقبت را منتقل می کند.

خوشبختی

رنگ زرد اغلب با خوشبختی و خوشبینی همراه است

تجهیزات ارتباطی

رنگ آبی اغلب با ارتباطات و وضوح ذهنی روشن و شفاف همراه است

اعتماد به نفس

سیاه رنگی است که نشان دهنده قدرت و امنیت است

اعتبار

وقتی با آبی جفت شود حس اعتماد و قابلیت اطمینان را القا می کند.

اغواگری

مشکی رنگ بسیار شیکی بوده و در دنیای خرده فروشی و روانشناسی رنگ در برندسازی اوج ظرافت در نظر گرفته می شود.

اشتیاق و علاقه شدید

قرمز اغلب با افرادی که قرمز پوشیده اند و از جانب دیگران جذاب تلقی می شوند مرتبط است.

برونگرایی

به عنوان یک رنگ شاد، نارنجی اعتماد به نفس و خوشبینی را نشان می دهد.

کیفیت

همانطوری که در این صنعت دیده می شود، رنگ نقره ای بیشتر شبیه به سایه می ماند، و حس لوکس بودن و کار با کیفیت بالا را خلق می کند.

مردانگی

رنگ قرمز برای نشان دادن توانایی و قدرت استفاده شده است و نسبت به رنگ صورتی چربش بیشتری دارد

قابلیت اطمینان

به عنوان یک رنگ آرامبخش، تصور می شود آبی از نظر روانشناسی باعث برانگیختن حس ثبات و پایداری می شود

بهینه سازی فضای خانه

آرامش

تصور می شود که آبی تاثیر بیشتری بر روی ذهن دارد تا جسم، از این رو باعث ایجاد حس آرامش می شود.

مردانگی

به عنوان رنگ جوانی، نارنجی تصور می شود احساس لذت و هیجان را برمی انگیزد.

انگیزه

تصور می شود که رنگ قرمز باعث تقویت قوای جسمی بدن از طریق ضربان قلب بالا می شود

داروسازی

آبی اغلب در صنایع پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا معمولا با پاکیزگی و سلامتی همراه است.

خوش بینی

به عنوان رنگ جوانی در نظر گرفته می شود، به عنوان رنگ جوانی، نارنجی تصور می شود که احساس لذت و هیجان را برمی انگیزد.

نشاط

سبز تصور می شود با داشتن یک ارتباط قوی با طبیعت، احساس سلامتی و بهبودی را تقویت می کند.

مواد شیمیایی

سبز اغلب با طبیعت و ترویج محصولات طبیعی و قابل اعتماد همراه است.

سرسپردگی

قرمز اغلب با اشتیاق همراه است، به همین خاطر واکنش قوی جسمانی را طلب می کند.

تعادل

تصور می شود که رنگ آبی به خصوص در طیف فیروزه ای ثبات روانی و کنترل عاطفی را تقویت می کند.

تصمیم

قرمز رنگی است که اغلب با فداکاری و پایداری همراه است

مقرون به صرفه گی

تصور می شود که رنگ نارنجی روشن حس مقرون به صرفه بودن را به ما نشان می دهد و با توجه به روانشناسی رنگ در برندسازی یک رنگ اقتصادی محسوب می شود.

منبع: ویداستودیو


برچسب ها : ,
سه شنبه سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و نه - 19:55 نویسنده : 42 بازدید نظرات(0)
ليست صفحات
Pages
تعداد صفحات : 3