close
تبلیغات در تدبیربلاگ
باربری | کسب درآمد
مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار
تبلیغات آنلاین یا تبلیغات چاپی؟چهارشنبه نوزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه  تبلیغات آنلاین یا تبلیغات چاپی؟
دلایل استفاده از سایت سازگار با موبایل یا موبایل فرندلیسه شنبه هجدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه دلایل استفاده از سایت سازگار با موبایل یا موبایل فرندلی
قدرت وبلاگ نویسیدوشنبه هفدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه قدرت وبلاگ نویسی
6 استراتژی بازاریابی B2Bیکشنبه شانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه 6 استراتژی بازاریابی B2B
چگونه زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهیم؟شنبه پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه چگونه زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهیم؟
علت ترک سایت توسط کاربرانپنجشنبه سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه علت ترک سایت توسط کاربران
چگونه سئو فروش شما را تحت تأثیر قرار می دهدچهارشنبه دوازدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه چگونه سئو فروش شما را تحت تأثیر قرار می دهد
سئو و بازاریابی محتوا چه ارتباطی با هم دارند؟سه شنبه یازدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه سئو و بازاریابی محتوا چه ارتباطی با هم دارند؟
طراحی دقیق وب سایت: 7 قدم آسان تا بدانید وبسایتتان به چه چیزهایی نیاز دارد!یکشنبه دوم شهریور هزار و سیصد و نود و نه طراحی دقیق وب سایت: 7 قدم آسان تا بدانید وبسایتتان به چه چیزهایی نیاز دارد!
5 استراتژی برتر برای محتوا گذاریشنبه یکم شهریور هزار و سیصد و نود و نه 5 استراتژی برتر برای محتوا گذاری
معرفی شیوه های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتریان بیشترسه شنبه بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و نه معرفی شیوه های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتریان بیشتر
9 روش بازاریابی دیجیتال (چگونگی استفاده از هر کدام!)دوشنبه بیست و هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و نه 9 روش بازاریابی دیجیتال (چگونگی استفاده از هر کدام!)
تجارت الکترونیک در کرونا ویروس چه وضعیتی دارد؟یکشنبه بیست و ششم مرداد هزار و سیصد و نود و نه تجارت الکترونیک در کرونا ویروس چه وضعیتی دارد؟
مجنتو و شاپی فای چه برتری هایی نسبت به هم دارند؟شنبه بیست و پنجم مرداد هزار و سیصد و نود و نه مجنتو و شاپی فای چه برتری هایی نسبت به هم دارند؟
خواص عسل برای زنانسه شنبه بیست و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و نه خواص عسل برای زنان
مقایسه نقاط ضعف مجنتو با نقاط قوت این پلتفرمسه شنبه بیست و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و نه مقایسه نقاط ضعف مجنتو با نقاط قوت این پلتفرم
معایب وردپرس و علت محبوبیت آندوشنبه بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و نه معایب وردپرس و علت محبوبیت آن
چرا از پلتفرم مجنتو برای طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنم؟دوشنبه سیزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و نه چرا از پلتفرم مجنتو برای طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنم؟
معایب وردپرس و علت محبوبیت آنسه شنبه هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و نه معایب وردپرس و علت محبوبیت آن
9 دلیل مهم انتخاب مجنتو برای تجارت الکترونیکیکشنبه پنجم مرداد هزار و سیصد و نود و نه 9 دلیل مهم انتخاب مجنتو برای تجارت الکترونیک

مجنتو و شاپی فای چه برتری هایی نسبت به هم دارند؟

شنبه بیست و پنجم مرداد هزار و سیصد و نود و نه | 0 دیدگاه

مجنتو و شاپی فای چه برتری هایی نسبت به هم دارند؟

انتخاب یک پلتفرم مناسب فروشگاه اینترنتی خیلی مهم و حائز اهمیت است. این کار زمینه را برای تجارت الکترونیک موفق یا ناموفق فراهم می‌کند. مشاغل زیادی وجود دارد که از پلتفرم فعلی خودشان راضی نیستند. در این بین دو تا از بزرگترین شرکت‌ها با نام‌های Magento و Shopify با هم در رقابت هستند. این دو پلتفرم مجنتو و شاپی فای همیشه رقابت تنگاتنگی با هم دارند، اگر چه آن‌ها کاملا متفاوت هستند.

در حالی که پلتفرم مجنتو مدت زمان طولانی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است، Shopify احتمالا یکی از بزرگترین رقبا در بازار است. با انتشار نسخه 2.0 مجنتو، ممکن است این پلتفرم چند اینچ از لیست بهترین‌ها در این زمینه بالاتر برود و این یک راه حل ایده آل برای همه اندازه‌های تجاری است.

ما در اینجا تفاوت‌های Magento و Shopify و نحوه تبدیل هر پلتفرم به ویژگی‌های فروشگاه تجارت الکترونیک را ضمن تمرکز روی ویژگی‌های جدید Magento 2 برجسته خواهیم کرد. این بحث به صاحبان فروشگاه‌ها کمک می کند تا بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک را نسبت به نیازهای خود انتخاب کنند.

تفاوت اساسی بین مجنتو و شاپی فای

محبوبیت

Magento رایج‌ترین سیستم عامل تجارت الکترونیک است، این ادعایی است که 14% از میلیون‌ها سایت برتر ادعا می‌کنند که Magento رایج‌ترین سیستم عامل تجارت الکترونیک است که این عدد برای Shopify 6% است. مجنتو همچنین قدرت جستجوی بهتری نسبت به ترندهای گوگل دارد:

یک روش برای مقایسه این دو، نگاهی به مشاغلی است که از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند. Magento با داشتن نام‌های بزرگی مثل Nike, Rosetta Stone, Olympus, and Ghiradelli به خودش می‌بالد.Shopify چند نام بزرگ مانند Tesla و the Los Angeles Lakers’ را در کنارش می‌بیند. اما بیشتر آن‌ها مشاغل کوچک و متوسطی هستند که از هر دو پلتفرم شرکت‌های موفق استفاده می‌کنند.

کدنویسی

از نظر کدنویسی، مجنتو و شاپی فای بسیار متفاوت هستند. Magento از PHP استفاده می کند، در حالی که Shopify از یک زبان برنامه نویسی به نام Liquid استفاده می کند. Magento منبع باز است، در حالی که Shopify اختصاصی است. این امر هنگام تصمیم گیری در مورد پلتفرم خیلی مهم است، به این علت که تعیین کننده این موضوع است که چه کاری می‌توانید با آن انجام دهید. منبع آزاد به این معنی است که کد منبع آزادانه در دسترس است و می‌توانید هر لحظه تغییرش بدهید، در حالی که کد اختصاصی قابل تغییر نیست. با Magento، کد قالب را می توان متناسب با نیازهای خاص فروشگاه تغییر داد، در حالی که با Shopify، این امکان وجود ندارد.

با دانستن این موضوع شما متوجه می‌شوید که Shopify یک راه حل عالی برای فروشگاه‌های معمولی است، اما برای کارهای پیچیده‌تر با عملکردهای پیشرفته خاص که نیاز به تغییر کد منبع دارند ایده آل نیست.

هزینه

Shopify یک سرویس نرم افزاری به نام (SAAS) است، به این معنی که کاربران برای دسترسی به نرم افزار Shopify هزینه اشتراک ماهانه پرداخت می‌کنند. هنگام شروع کار با Shopify نسخه رایگان در اختیار شما می‌گذارد، اما پس از آن، شما باید هزینه استفاده از آن را بپردازید. پایه قیمت فروشگاه 29 دلار است و تا 179 دلار بالاتر رود.

تعرفه های Shopify

  • قیمت سرویس پایه 29 دلار در ماه
  • قیمت سرویس پیشرفته 79 دلار در ماه
  • قیمت سرویس نامحدود 179 دلار در ماه است

با پرداخت هزینه‌های بیشتر در هر ماه، کاربران Shopify قادر به دسترسی به ویژگی‌های بیشتری مانند بازیابی سبد خرید رها شده، کارت‌های هدیه و گزارشات پیشرفته هستند. در طرف مقابل، کاربران Magentoمی‌توانند این ویژگی‌ها را به میزان قابل توجهی در طول یک سال با پرداخت هزینه کمتری استفاده کنند. برای مثال، راه حل بازیابی کامل سبد خرید رها شده از CreativeMinds، تنها 39 دلار در سال همراه با پشتیبانی و به روزرسانی است.

Shopify همچنین هزینه‌های معاملات انجام شده را از طریق دروازه‌های پرداخت خارجی مانندPayPal ، Braintree و Authorize.net دریافت می‌کند. درصد هزینه‌ها از 2.0% تا 0.5% متغییر است، به گونه‌ای که هر چه قدر حجم معاملات بیشتر می‌شود کارمزد معاملات کمتر می‌شود.

این بدان معنا است که هر بار معامله آنلاین انجام می‌شود، Shopify بخشی از پول را برمی‌دارد. اگر در فروشگاه شما معاملات زیادی مشاهده شود، کارمزد آن زیاد خواهد شد. کاربران می‌توانند با استفاده از دروازه پرداخت مستقیم Shopify از این هزینه‌ها دوری کنند.

هزینه های نگهداری

در حالی که Shopify توسط شرکت میزبانی می‌شود، مدیریت هاست Magento در اختیار خودش است، بنابراین کاربران مجبور به پرداخت یک سرویس میزبانی شخص ثالث هستند. این رقم می‌تواند به اندازه 3.95 دلار از شرکت‌هایی مانند SiteGround و HostGator باشد. میزبانی خوب برای یک فروشگاه موفق ضروری است. میزبانی وب می‌تواند بر سرعت سایت، ذخیره سازی و تعداد محصولاتی که یک فروشگاه آنلاین می‌تواند داشته باشد تأثیر بگذارد. کاربران Magento قادر به انتخاب راه حل میزبانی متناسب با نیازها و هزینه‌های خود هستند، تا اینکه گزینه های مربوط به Shopify را انتخاب کنند.

نسخه Magento Community که یک گزینه عالی برای توسعه دهندگان و مشاغل کوچک است را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. نسخه Magento Enterprise به نیازهای فروشگاه اینترنتی خاص بستگی دارد.

هزینه‌های Magento

  • نسخه Community مجنتو رایگان است.
  • هزینه هاست: 4 تا 100 دلار در ماه

برای هر دو پلتفرم مجنتو و شاپی فای ، شما باید هزینه‌هایی برای افزونه‌ها پرداخت کنید. شانس شما برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین با نرم افزار پایه کافی نخواهد بود، بنابراین قیمت مورد انتظار بالا خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است کاربران Magento برای راه‌اندازی و مدیریت فروشگاه نیاز به ثبت نام خدمات توسعه دهنده داشته باشند، بنابراین باید هزینه‌های احتمالی مورد بررسی قرار بگیرند.

چگونه Magento 2 ارزیابی می‌شود

Magento 2 به برخی اصول اولیه هر پلتفرمی مجهز است، پس ببینید چگونه آن‌ها به خوبی به فروشگاه‌های آنلاین موفق تبدیل می‌شوند.

مقیاس پذیری

نظر کلی اینگونه است کهMagento برای فروشگاه‌های بزرگ و با محصولات زیاد بهتر از Shopify است. اگر به دنبال راه‌اندازی یک فروشگاه کوچک هستید که نیازی به سر و صدا و تعهد زیادی ندارد، Shopify انتخاب خوبی است. اگر می‌خواهید یک تجارت آنلاین که توانایی رشد و تکامل با انعطاف پذیری بیشتر را داشته باشد، Magento بهترین انتخاب است.

و واقعا، چه کسی نمی‌خواهد چیز بزرگ بعدی خلق شود؟

قابلیت‌های مجنتو و شاپی فای

مجنتو ابزاری قوی برای صاحبان مشاغل است. با بیش از پنج هزار افزونه (رایگان و پولی)، وقتی صحبت از قابلیت‌ها می‌شود، قطعا برتری خواهد داشت. این موضوع را با صد برنامه و افزونه Shopify مقایسه کنید.

هر ایده‌ای که در این راه داشته باشید به احتمال زیاد از طریق افزونه‌های مقرون به صرفه‌ای که برای Magento وجود دارد و با فروشگاه شما ادغام می‌شود می‌توانید پیاده کنید. آیا می‌خواهید پیام های خطای شخصی یا اجازه ورود چندین کارمند را با مجوزهای مختلف اضافه کنید؟ کار با مجنتو حتی برای کسانی که اطلاعات کدنویسی خوبی ندارند نیز با وجود افزونه‌ها و امکانات نامحدود آسان است. با Magento، همه جنبه‌های وب سایت تحت کنترل صاحب مشاغل است. این چیزی است که صاحبین مشاغل بسته به اهداف خود ارزش آن را می‌دانند. مدیر می تواند چندین فروشگاه را در یک پنل ایجاد و مدیریت کند.

علاوه بر این، در مقایسه با Shopify، Magento از ویژگی‌های frontendبیشتری برای مشتریان مانند کدهای کوپن، کارت‌های هدیه، داشبوردهای مشتری، محصولات مرتبط، لیست‌های دلخواه، ماژول‌های وضعیت سفارش و موارد دیگر برخوردار است.

برندسازی و طراحی

ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق شامل ساختن یک برند منحصر به فرد است که مشتریان آن را می‌شناسند و به آن احترام می‌گذارند. بخش عمده‌ای از برندسازی، طراحی سایت است.

هر دو پلتفرم Magento و Shopify بسیاری از تم‌های رایگان را ارائه می‌دهند. بسیاری از تم‌ها برای هر دو سیستم عامل پاسخگو هستند، به این معنی که آن‌ها در صفحه نمایش‌های مختلف عملکرد خوبی دارند. داشتن فروشگاه اینترنتی مناسب برای موبایل بسیار مهم است، به این دلیل که بیشتر مشتریان از دستگاه‌های تلفن همراه برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند.

از آنجایی که تم‌های Shopify اختصاصی هستند، اجازه تنظیمات برای بهبود تم‌ها را به شما نمی‌دهد. فراتر از تغییر رنگ و فونت، کاربران Shopify قادر به تنظیم کامل تم‌ها نیستند که این کار باعث بروز مسائلی برای برندسازی فروشگاه می‌شود.

به روز رسانیMagento 2 شامل ویرایش بصری بکش و رها کن (Drag&Drop) است، که به کدنویس و کسی که سررشته‌ای از کدنویسی ندارد، اجازه می‌دهد تا هر زمان که بخواهد سایت‌های زیبایی ایجاد کنند.

تجربه کاربری

بسیاری از افراد عنوان می‌کنند که Shopify نسبت بهMagento کاربری راحتی بیشتری دارد که باعث می شود افرادی که با کدنویسی آشنایی ندارندShopify را برای کار خود ترجیح دهند. راه‌اندازی فروشگاه Shopify فورا پس از ثبت نام به سرعت انجام می‌شود. Shopify شامل یک ابزار ساخت وب برای سفارشی کردن ویژگی‌های فروشگاه شما در خانه است

543 بازدید

پست های مرتبط

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
1
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :
ورود به بخش گالری عکس ورود به بخش فیلم و سریال ورود به بخش اینستا آرتیست
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×