close
تبلیغات در تدبیربلاگ
تبادل بازدید
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 23
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 3
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 190
بازدید سال : 280
بازدید کلی : 280
اطلاعات شما
آی پی : 3.92.74.105
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : جمعه 4 مهر 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی 6 استراتژی بازاریابی B2B

عصر دیجیتال نحوه انجام ارتباط B2B را تغییر داده است. این شامل این موضوع می شود که چگونه می توانید محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید. با پیشرفت مدام فن آوری بازاریابی دیجیتال، به رویکردی “روان تر” نیاز دارد. برای برآورده کردن انتظارات مخاطبان خود، باید آماده سازگاری با تغییرات باشید. چندین استراتژی برای بازاریابی B2B وجود دارد، که هر شرکت باید در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود لحاظ کند. تاثیر فناوری بر نحوه عملکرد مشاغل موضوع جدیدی نیست. همیشه به همین منوال بوده است. با این حال، آنچه امروز متفاوت است سرعت پیشرفت فناوری است. با پیشرفت روزافزون فناوری جدید، اطمینان حاصل کنید که با مشتریان به روشی که آنها انتظار دارند ارتباط برقرار کنید.

در اینجا 6 استراتژی موفقیت آمیز وجود دارد که در صورت تمایل برای دستیابی به مشتریان امروز می توانید از آنها بهره ببرید.

6 استراتژی بازاریابی B2B

طراحی وب سایت

داشتن یک وبسایت همه چیز نیست، اما می تواند یکی از مهم ترین استراتژی های مهم بازاریابی B2B باشد. وب سایت های مربوط به کسب و کار مشخص هستند. با این حال، شما برای پبشرفت باید به تغییر ترند ها در بازار توجه داشته باشید و مدام سایت خود را آپدیت کنید. امروزه وب سایت ها عملا زندگی می کنند، نفس می کشند، و به پرورش نیاز دارند. شما باید اطمینان حاصل کنید ضمن ارائه راهکار هایی برای مشتریان، تخصص خود را به طور کامل به آن ها نشان دهید.

وبسایت شرکت شما باید یک منبع برای کسب و کار شما باشد که مشتریان را درگیر خود کرده و تجربه ای آموزنده و سرگرم کننده را برای آنها فراهم کند. این موضوع به آنها امکان می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند. همچنین باید ابزاری را فراهم کنید که داده هایی را از جمله راهنمای فروش در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

ویژگی وب سایت های بازاریابی B2B:

  • متناسب با مخاطب هدف شما باشد
  • سازگار با نسخه موبایل باشد
  • دارای گزینه دریافت قیمت، نمایش نسخه نمایشی، درخواست راهنما (گزارش)، و غیره باشد
  • نمایش گواهینامه های به روز
  • تمام صفحات اجتماعی خود را در معرض نمایش قرار دهید
  • اطلاعات صنعتی قابل استفاده داشته باشید
  • توانایی های خود را ارزیابی کرده و بروز کنید

تحقیقات B2B فرآیندی طولانی دارد که احساسات کمی در آن دخیل است. شما باید در وب سایت خود نشان دهید که بهتر از رقبای خود نقاط ضعف را شناسایی و آن ها را برطرف می کنید.

سئو و محتوا

بدون مرورگرها مراجعه به وب سایت شما غیرممکن است. بدون بازدیدکنندگان، نمی توانید کسب و کار خود را توسعه دهید. سئو به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا شما را پیدا کنند و شما را در رتبه بندی بالاتری قرار دهند. سئو پیچیده است و به نفع شماست که شخصی را استخدام کنید تا در بهبود سئو شما کمک کند یا با شرکتی همکاری کنید که بتواند خدمات سئو را برای شما انجام دهد. آنها می توانند موثرترین عبارات کلیدی را برای کمک به موتورهای جستجو در یافتن سایت شما تهیه و به کار بگیرند.

شما همچنین می خواهید برای بهبود سئو، به سایر روش های بازاریابی نیز نگاه کنید. ایجاد بلاگ در وب سایت شما امری ضروری است زیرا این امر نه تنها به بهبود سئو کمک میکند بلکه به شما کمک می کند تا به عنوان لیدر عمل کنید. تخصص شما ضمن ارائه دانش فراوان برای مشتری های همیشگی شما کمک می کند تا مشتری های جدیدی را به سایت خود جذب کنید. به خاطر داشته باشید که چرخه B2B تمایل به جذب کردن دارند. اگر بتوانید با محتوای قوی مشتریان را به سایت خود برگردانید، احتمال اعتماد سازی مجدد بالا می رود که به نوبه خود باعث می شود که آن ها را به قیف فروش برگردانید.

همچنین می توانید به دنبال تعاملات خارجی و مقالات مهمان که به وبلاگ یا سایت شما لینک می شوند باشید. این تکنیک برای افزایش آگاهی از محتوای شما یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال است.

ویدئو جزء عظیمی از محتوا است که فرصت های زیادی برای درگیر کردن و حتی آموزش مخاطبان شما دارد. مردم به ویدیو واکنش مثبت نشان می دهند به این علت که این امر چهره ای به برند شما می دهد. انواع دیگر مطالب می توانند شامل اینفوگرافیک، کتاب های الکترونیکی و گزارش کار باشند.

ادغام

برای به دست آوردن بهترین نتیجه در بازاریابی B2B ادغام تلاش های بازاریابی آنلاین و آفلاین خود یک ضرورت است. می توانید با تمرکز بر روی خدمات بهتر به مشتری، این دو را باهم یکپارچه کنید.

با فعال کردن پشتیبانی آفلاین به مخاطبان خود این اطمینان را بدهید که همیشه راهی برای ارتباط با شما وجود دارد. می توانید افراد را از طریق تبلیغات چاپی، رادیو و تلویزیون به وب سایت، شبکه های اجتماعی و صفحات فرود خود بفرستید. همچنین، صفحات فرود منبع خوبی برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات آفلاین است.

رسانه های اجتماعی

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی B2B ، خودداری کنید. این کار بسیار پیچیده است و نیاز به تامل بیشتری دارد که مطمئن شوید بازدیدکنندگان را درگیر خود می کنید. هرچند، رسانه های اجتماعی از بین نمی روند و سیستم عامل های جدید مانند اینستاگرام از پلتفرم های قدیمی مانند فیسبوک محبوب تر می شوند.

برای B2B، اینستاگرام عالی است، اما فیسبوک همچنان ارزش قبلی خود را حفظ کرده است. یکی از ساده ترین راه های استفاده از رسانه های اجتماعی، اهرم محتوای بلاگ شما است. پست هایی که آنها را به سمت مطالب مفید هدایت می کند، ضمن کمک به سئو شما، اطلاعات مربوطه را ارائه می دهد. همچنین می توانید در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغی متقابل داشته باشید.

استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند شامل جذابیت تصویری و اطلاعات مفید باشد، مانند:

  • ترفندهای صنعت
  • اخبار صنعتی
  • راه حل هایی برای نقاط ضعف
  • بروزکردن محصولات و خدمات خود
  • استوری مشتری های راضی
  • لینک هایی برای مطالعات موردی و درخواست راهنما در وب سایت شما
  • توضیحات ویدیویی
  • لینک هایی به فیلم های ساخته شده توسط شرکت شما

تنها نکته ای که باید در رسانه های اجتماعی دوری کنید، فروش و تبلیغات دائم از کالا است. شما باید محتوا های متفاوت ایجاد کنید و مخاطبان را درگیر کنید و به این ترتیب کنجکاوی مخاطب را افزایش دهید و افراد را به سمت خرید محصولات خود سوق دهید.

تبلیغات کلیکی (PPC)

اگر بودجه شما اجازه می دهد، کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک را برای بازاریابی B2B خود در نظر بگیرید. زیبایی سئو و محتوا در این است که شما اگر استعداد و دانش کافی برای انجام آن را داشته باشید برای شما نسبتا ارزان و حتی رایگان خواهد بود. با این حال، اگر شما در حال حاضر نتایج مورد نظر خود را نمی بینید، کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک با بودجه بندی آسان و متناسب با نیازهای شما بهترین گزینه خواهد بود. با استفاده از PPC، هزینه کلیک تبلیغات را می پردازید.

برخی از پلتفرم ها از شما به دلیل افزایش تعامل پیج مبالغی دریافت می کنند یا به شما شرایط پرداخت برای دریافت تعامل بالا پیشنهاد می دهند. آنها تقسیم بندی عالی برای دستیابی به هدف دقیق شما ارائه می دهند و می توانند ابزار شماره یک برای هدایت نسل های پیشرو و افزایش آگاهی از برند باشند.

تعریف مجدد اهداف

زیبایی بازاریابی دیجیتال این است که سریع تر رشد می کند. توانایی تعریف مخاطب هدف با دقت بسیار زیاد به این معنی است که می توانید در کمپین هایی سرمایه گذاری کنید که بسیار موثر هستند. این کمپین ها از طریق جستجو گوگل در دسترس هستند، اما می تواند از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز به کار گرفته شوند. در اکثر موارد حتی می توانید اهداف میانی خود را اصلاح کنید.

شما می توانید با ترکیب آنها با دسترسی آسان به تجزیه و تحلیل مبتنی بر نتایج، به آماده سازی کمپین خود برای دستیابی به بهترین نتایج و با کمترین میزان سرمایه گذاری برای طرح های اولیه به کارتان ادامه دهید. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics به شما کمک می کنند تا این موضوع را درک کنید که بازاریابی شما چقدر موثر است و چگونه می تواند روی اهداف شما تاثیر بگذارد.

نتیجه نهایی

آسانترین راه برای شروع استراتژی بازاریابی B2B شما لیست تمام دارایی های دیجیتال شماست، از جمله وب سایت ها، وبلاگ ها و صفحات شبکه های اجتماعی. اگر به تجزیه و تحلیل داده های خود دسترسی دارید به دنبال محتوایی باشید که منجر به فروش شده یا بیشترین ورودی را برایتان داشته باشید.

در مرحله بعد، تعیین کنید در چه شبکه های اجتماعی دیگری می توانید فعالیت کنید یا می توانید کمپین پرداخت برای هر کلیک را امتحان کنید. بودجه خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید سرمایه گذاری کنید و به تجزیه و تحلیل خود مراجعه کنید تا ببینید کجا سرمایه گذاری شما بازدهی بالایی داشته است.

پس از تعیین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مورد نیاز شرکت خود، یک تقویم محتوایی ایجاد کنید، در این صورت شما یک برنامه مناسب برای خود تعریف کرده اید.

این برنامه باید شامل:

  • عنوان/موضوع
  • جایی که ارسال خواهد شد
  • چه زمانی منتشر خواهد شد
  • فرصت های متفاوت برای لینک ها (Crossover opportunities for links9)
  • تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک
  • ارائه دهنده محتوا

هرگز برای شروع استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال، برای کسب و کار دیر نیست. این راهکارها راهی آسان برای ادغام بازاریابی دیجیتالی در برنامه شما خواهد داشت.

منبع: وید استدیو

یکشنبه شانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه - 20:10 نویسنده : 14 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :