close
تبلیغات در تدبیربلاگ
تبادل بازدید
بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
آمار
Statistics
آمار مطالب
کل مطالب : 23
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدید
بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 4
آي پي ديروز : 2
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 123
بازدید سال : 425
بازدید کلی : 425
اطلاعات شما
آی پی : 18.207.102.38
مرورگر : ناشناس
سیستم عامل : ناشناس
امروز : چهارشنبه 7 آبان 1399
میزکار
Panel
ورود کاربران
نام کاربري :
کلمه رمز :


عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
مطالب پربازدید
Favorite Posts
تبادل لینک هوشمند
Auto Link
عنوان لينك
توضيحات :
آدرس لينك
كد امنيتي
جستجو
Search
آرشیو
Archive
خبرنامه
NewsLetter
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
اختصاصی تبلیغات آنلاین یا تبلیغات چاپی؟

درحالی که دنیای ما دیجیتال شده است، ما هنوز کاغذ های براق را دوست داریم. وقتی صحبت از هزینه های بازاریابی می شود، امکانات بسیاری برای شما مهیا است و این امکانات از رسانه های چاپی سنتی گرفته تا تبلیغات آنلاین متغیر است. متاسفانه، یافتن موثرترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات، یکی از دشوار ترین چالش هایی است که کسب و کارها با آن روبرو هستند.

چگونه می توانید محتوای خود را زنده و مرتبط نگه دارید؟ هنگام تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در مورد آینده کسب و کار خود، باید به چه عواملی فکر کنید؟ بیایید هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه پرداختن به معضل چاپ در مقابل دیجیتال به برخی موارد توجه کنیم. چرا هر دو آنها را امتحان نکنید؟

تبلیغات چاپی یا آنلاین کدام مناسب کسب و کار شماست؟

محدوده و نوع فعالیت

یکی از اولین ملاحظات بازاریابی آنلاین، جایی است که تبلیغ شما باید انجام شود و بزرگترین تفاوت بین تبلیغات آنلاین و تبلیغات چاپی، دامنه تبلیغات است. امکان دارد یک وب سایت یا یک تبلیغ اینترنتی را مشتریان در سراسر دنیا ببینند، درحالی که تیراژ روزنامه ها و مجلات و تدارکات ارسال نامه های مستقیم به مشتریان، تعداد مشتریانی را که تبلیغات چاپی به دست آن ها می رسد محدود می کند.

هنگام استفاده از تبلیغات آنلاین، باید بررسی کنید که مخاطب هدف شما از کدام وب سایت ها بازدید می کند. سپس باید بفهمید که از این تبلیغات چه میزان ترافیک ورودی جدید دریافت می کنید، همچنین تعداد کلی بازدید کنندگان و تعداد بازدیدکنندگانی که به مخاطب همیشگی شما تبدیل خواهند شد چه میزان است. از نظر تبلیغات چاپی، بسیاری از همین اصول درست است. شما باید تیراژ نشریه را بدانید و از تعداد مجله های در حال توضیع اطلاع داشته باشید. همچنین باید بدانید که این انتشارات چه نوع خواننده ای دارد.

پیشنهاد می کنیم این مطلب بازاریابی در زمان شیوع کرونا نیز مطالعه فرمایید.

بودجه

تبلیغ کنندگان آنلاین به مشاغل اجازه می دهند محدودیت های هزینه ای را برای تبلیغات تعیین کنند که به مشاغل کوچک اجازه می دهد دقیقا مطابق بودجه خود هزینه کنند. اگر وقت دارید می توانید کسب و کار خود را به صورت رایگان از طریق رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، انجمن ها یا ارسال مقاله های آنلاین بهبود بخشید.

از طرف دیگر تبلیغات چاپی، می تواند گران باشد، یک آگهی چاپی در یک روزنامه محلی یا مجله می تواند بیش از سه میلیون هزینه داشته باشد. اگرچه تبلیغات چاپی برای هر تبلیغ پرهزینه است، اما اگر برای فروش شما بازدهی داشته باشد می تواند مقرون به صرفه باشند. یک آگهی تبلیغاتی این امکان را فراهم می کند که هزاران نفر درگیر آن باشند.

منبع: تبلیغات آنلاین یا تبلیغات چاپی

چهارشنبه نوزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و نه - 20:05 نویسنده : 20 بازدید نظرات(0)
مطالب مرتبط
Related Posts
بخش نظرات این مطلب
Post Comments
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نظر شما در مورد این مطلب پس از تایید نویسنده سايت نمایش داده خواهد شد.

نام شما :
پست الكترونيك :
سایت / وبلاگ :
نظر شما :
شکلک :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نحوه ارسال :
کد امنیتی :